En aquesta trobada es van intercanviar diferents problemàtiques i eixos compartits de treball en matèria de seguretat al municipi

L'alcaldessa i la regidora de seguretat es reuneixen amb el Director General de la policia Josep Lluís Trapero

Última revisió 24-09-2024 13:15
24/09/2024

Aquest dilluns 23 de setembre, l'alcaldessa de Tordera Elisabet Megias, acompanyada per la regidora de seguretat Nàdia Cantero, van reunir-se a Barcelona amb el nou director general de la policia, Josep Lluís Trapero.

Sobre la taula es van exposar les diferents problemàtiques que pateix el municipi en termes de seguretat, com ara les que estan relacionades amb l'okupació il·legal d'habitatges i els conflictes veïnals que se'n deriven, així com les plantacions de marihuana i temes de salut pública.

Durant la reunió, el director general va traslladar a les representants municipals els àmbits d'actuació que es preveu implantar des de la conselleria d'Interior i que es començaran a aplicar els propers mesos.

La reunió va servir per establir vincles de suport i acompanyament amb la nova direcció de la Policia i per establir noves sinergies que millorin la seguretat a tot el terme municipal.