Els dos alcaldes han iniciat converses per un possible agermanament entre les dues localitats.

L'alcaldessa de Tordera Elisabet ha rebut aquest matí la visita de l'alcalde de Torvizcón (Granada) Juan David Moreno

Última revisió 25-09-2024 18:06
25/09/2024

Les arrels d'aquesta relació entre Tordera i Torvizcón neixen als anys 60 i 70, quan Tordera va acollir prop d'un miler de persones procedents d'aquest poble i de la zona de Alpujarra que immigraven a Catalunya.

Durant la vista, l'alcalde de Torvizcón ha conegut de primera mà les diferents zones i equipaments d'interès del municipi.

En aquests pròxims mesos es treballarà per establir contactes culturals, associatius, històrics i comercials entre els municipis.