L'Ajuntament de Tordera ofereix un servei especialitzat d'assessorament per millorar la comunicació i promocionar la teva empresa

Última revisió 18-09-2024 16:45
18/09/2024

Vols fer més present la teva empresa online i xarxes socials? Vols millorar la comunicació i promoció de la teva empresa?

T'ajudem a fer més present la teva empresa online i a xarxes o a millorar el teu pla de comunicació amb un servei gratuït de consultoria estratègica.

En què consisteix aquesta consultoria?
1. Diagnòstic: com estàs en aquest moment, que estàs utilitzant, que pots introduir, identificació de problemes
2. Dues sessions de consultoria i assessorament personal i individual amb un expert, per millorar i optimitzar l'estratègia digital o de comunicació.

Per què és gratuït aquest servei?
El servei no té cap cost per a les empreses participants perquè forma part del programa especialitzat en la consolidació empresarial de l'Ajuntament de Tordera amb el suport de la Diputació de Barcelona.

A qui és dirigit i qui hi pot participar?
És dirigit a PIMES de Tordera que vulguin reforçar la seva activitat digital o a millorar la comunicació i estiguin decidides i compromeses a apostar per aquestes tasques

Si vols més informació o demanar una d'aquestes assessories pots fer-ho per correu electrònic (munozrt@tordera.cat) o trucant al 93 764 3717.