Aquest app de tramitació ciutadana al mòbil de Tordera permet realitzar fàcilment els tràmits amb l'Ajuntament. A qualsevol hora, i des de qualsevol lloc, amb una administració eficient, transparent i personalitzada per a cada ciutadà. És gratuïta per als ciutadans, i està disponible per iOS a l'App Store i Android a Google Play.

Ja està operativa la nova aplicació "apptramit" de l'Ajuntament de Tordera

Última revisió 19-09-2024 10:26
19/09/2024

L'Ajuntament de Tordera ha posat en marxa l’aplicació Tramit que permet, des del telèfon intel·ligent, fer diverses gestions directament amb l'Ajuntament, de forma fàcil, còmoda i intuïtiva. Agilitzant la relació entre la ciutadania i l’administració local. Una aplicació fàcil i segura. Amb només tres passes es pot crear el teu compte. Això sí, amb la seguretat de la signatura electrònica mòbil d’idCAT Mòbil, fet que aporta seguretat alhora que estalvia el fet d’haver d’instal·lar certificats al dispositiu. L’aplicació permet estalviar cues, temps i recursos.

APP TRÀMIT

Es tracta d’una nova aplicació per dispositius mòbils destinada a facilitar i agilitzar la relació entre la ciutadania i l’ajuntament. Entre els seus avantatges, destaca l'estalvi de temps i recursos, notificacions en temps real, registre de tots els tràmits, gestió de múltiples municipis, transparència i participació ciutadana.

L'aplicació facilita el pagament en línia de diversos tràmits i permet obtenir immediatament el volant de padró entre d'altres serveis

Amb la posada en marxa d'aquest canal s'aconsegueix completar bona part de la fase de digitalització de l'administració local engegada fa mesos enrere. Aquestes innovacions permetran realitzar gestions públiques en línia, reduint la necessitat de visites presencials i facilitant l'accés a la informació, participació i tràmits municipals en qualsevol moment.