Les famílies poden demanar gratuïtament aquest llibret d'activitats infantils on entretenir-se mentre els arriba el plat a taula.

Coneix Tordera: el nou llibret infantil per descobrir la cultura del poble

Última revisió 27-09-2024 13:24
27/09/2024

L'Ajuntament de Tordera presenta una nova iniciativa familiar, educativa i d'entreteniment vinculada a la promoció econòmica del municipi. Es tracta d'un llibret i llapis de colors a càrrec de Promoció de l'Activitat Econòmica del consistori, que neix amb la idea d'apropar el municipi de Tordera als més petits de la casa.

Dins els llibrets -els infants- hi trobaran diferents activitats, totes elles relacionades amb Tordera i amb les característiques del nostre municipi. Podran pintar l'església i el Pont de Ferro, trobar les 8 diferències, conèixer els nostres gegants, així com unir els punts del Maxtord entre d'altres moltes activitats.

També es vol fomentar la creativitat dels nens i nenes de Tordera i que, quan estiguin en un restaurant, tinguin la possibilitat d'enriquir-se coneixent el seu poble; Tordera.
Els llibrets s'han repartit als locals de restauració de Tordera que han volgut adherir-se a la campanya, així com als habitatges d'ús turístic del municipi.
Demana'l gratuïtament, gaudeix del llibret i publica-ho a les teves xarxes socials!